Julstämning

image126 image125
image127 image128
image130 image131

Kommande vecka blir det inte mycket bloggande, har teaterövning varje dag, det blir så rolit! Hoppas slutresultat sen faktiskt blir bra, jag kan inte vänta till julfesten. Har ännu mycket julklappar att göra och julkort att skriva så veckan blir nog ganska stressig. Men sen blir det jullov, så skönt! Första julkorten har ren kommit med posten och jag satt massor med julpynt opp idag. På veckoslutet köpte jag de sista julklapparna, hittade massor med bra saker. Det är nästan roligare att ge bort julklappar än att få dem, speciellt om man vet att man hittat något superbra till den personen man ska ge klappen åt. Ååh, jul, jul, JUL !

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jg har liiite svårt med julstämmningen då jag nyss kom hem ifrån Oman. Men jag ska försöka ta igen det. Sen. Om ett tag.

2007-12-17 @ 14:13:47
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Linnéa

åh, vilka mysiga bilder!

2007-12-18 @ 20:59:22
URL: http://linneahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0