Jag har köpt en underbar klänning

Som jag ska ha imorgon på nyårsfest! Jag hade egentligen redan helt klart vilken klänning jag skulle ha och köpt skorna till den (de silvriga i tidigare inlägg) men så såg jag den här och jag måste bara ha den!
image164 image165
Jag har alltid älskat mönstret men inte riktig fastnat för modellerna på Marimekkos Pisara-klänningar men nu när jag såg den här! Åååh. Bilden gör klänning absolut ingen rättvisa, imorgon får ni en hel outfitbild, den är massor massor finare på! Och jag älskar volangen och de lite bredare ärmarna och klänningen är alltså helt totalt underbar. Jippii! 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

härlig klänning du hittat! skålen är en kopia, men det gör detsamma tycker jag.

2007-12-30 @ 22:36:01
URL: http://linneahansson.blogg.se
Postat av: Elin

åh helt underbar ju! mitt nyårslöfte är att bli färggladare.

2008-01-02 @ 01:16:30
URL: http://ragnhild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0