I seem to have lost my vest

Jag tänkte lägga upp en dagens mundering bild här men jag kan inte hitta de kläder jag hade på idag. Nu sitter jag här i mjukisbyxor och en stor t-skjorta och funderar över var min väst är. Jag hade så fina kläder idag till skolan och jag skulle så gärna ha tagit en outfitbild. Men ja hittar inte den där västen! Måste kolla om jag av någon konstig andledning lämnade den i skåpet i skolan. Ifall det är så kommer det en bild imorgon.

Nu börjar jag faktiskt bli lite sur. Det har inte varit sol sen jag vet inte när och jag protesterar. Dessutom ska det inte vara +10 grader i december. Jag går med på mulet, ifall det kommer SNÖ, okej?

Det går bra med teaterövningarna på skolan, på julfesten visar niorna alltid en teater, och det är så rolit att jag vet inte hur jag ska sitta! Alla pratar och skrattar i mun på varann och teatern blir helt superkul, det är tungt att först vara i skolan från 8-15 och sedan ännu två-tre timmar på teaterövning efter det, men det är så värt det! Åå, vi har så roligt. Är bara lite orolig över hur vi ska hinna, det är bara knappa två veckor kvar. Nå, nu går det väl vägen.
Nu ska jag sova iaf, jag är dödstrött. Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: tessu

måste bara säga att ja håller med dej om julfestteater-övningarna!! de va helt jättekiva och alla hade roligt MEN vi fick ändå mycket uträttat!!! *stolt* haha, du fick mig att vilja fa på opera o balett...

2007-12-11 @ 15:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0