ope kuittaa

hade min sista timme idag, lämnade nycklarna och jobbtelefon i kansliet. kommer nog i panik att söka efter dem imorgon och förbanna mig själv över att jag inte håller reda på mina saker - tills jag igen inser att nu är det schlutt med högstadielärarkarriären för min del. vad jag kommer att sakna de där personligheterna till elever jag haft. väldigt mycket. skönt med sommarlov - om en vecka och fem dagar då det även är klart med läsandet. nu bär det av till bibban igen, och på en sista helkväll av prepkursande. tid är ett konstigt koncept, man har ständigt både för mycke och för lite kvar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja beundrar så din motivation och ork! Du är så duktig! Saamari du förtjänar dendär studieplatsen! kram <3

2012-05-31 @ 19:09:00
URL: http://finalina.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0