antagning av utmaning

en liten paus i läsningen och paragraferna, frågestånd à la lina.
1. Ditt fulaste klädesplagg som du använder i hemlighet?
huppare i storlek XXXL med någon reklamtext på framsidan, passar perfekt på Kitö då det blir kyligt på kvällen.
2. Vad är din "guilty pleasure"-musik? Nu menar jag då du lagar på private session på spotify för att du verkligen inte vill att alla ska veta vad du dansar till där hemma!
kanske de låtar jag lätt fastnar i, som spelas om och om i radion, jag tycker om att kunna sjunga med hur dåligt och mainstream det än är.
3. Celebrity crush?
Försöker komma på en manlig celebrity crush, men det är svårt. Scarlett Johansson!
4. Bästa angstsången?
Edith Piaf som sjunger om evig, omöjlig, dömd kärlek.
5. Vad tycker du om reality tv?
BLÄ, gillar inte, fast Jersey Shore-theme party var kul... !
6. Sushi eller hamburgare?
Sushi på dagen och hamburgare på natten.
7. Brittisk eller amerikansk engelska?
Brittisk.
8. Karriär eller familj?
Jag förvånar mig själv och skriver familj här. 
9. Om du inte bodde i Finland, var skulle du helst bo och varför?
Jag vill nog bo i Finland har jag kommit fram till, men om inte så är det till (södra) Frankrike jag styr kosan och det för att jag nog var fransyska i mitt förra liv.
10. Bäst comfortfood?
Choklad.
11. Havet eller land?
Havet! Tusen gånger om.

Kommentarer
Postat av: Lina

skoj att du antog utmaningen hehe :D

2012-05-28 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0