västnyländskt äventyr

har nyss installerat mig i ekenäs för en vecka framåt. eller inte äns hela veckan, men till fredag i alla fall. planen är att sola och läsa och blogga lite och simma om det inte är jätteiskallt och skriva brev och träffa jensen min på kvällarna. har gått omkring på stan och tittat lite, varit till matbutiken, köpt en helsimppare och en jättevippig kjol på rea. tänkte gå till simhallen nu då det verkar som att solen inte orkar titta fram förrän kanske ikväll. fastnade igår framför en massa avsnitt av how i met your mother, varför har jag inte kollat på det förut? jättemysigt och skratta-högt-för-mig-själv-program. en annan sak jag gärna skulle lära mig under den här veckan då jag har tid är att fixa bilder på min mac, vilket är lättare sagt en gjort. så kan jag posta foton på bloggen igen. har också med min polaroid med ny film som heter instant, ska se hur bilderna blir med den. ha det fint, ring och underhåll mig om ni inte har annat att göra. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0