kognitiv beteendeterapi & bree

det är fredag och jag tittar på desperate housewives för tredje eller fjärde timmen i rad och det är alldeles underbart. har nu jobbat en och en halv vecka på mitt gamla högstadium och jag trivs något så otroligt. 

!

tro det eller ej, jag vet inte om jag äns tror på det själv faktiskt. super har det varit i alla fall! idag var jag på fortbildning om utagerande barn och efter sju timmar var jag så pumpad med information att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen. det är otroligt skönt att det är fredag, att jag inte har någon plan överhuvudtaget för ikväll utan bara kan trycka på play och undra hur det egentligen ska gå för bree's tårta. som jag saknat denna sköna fredags-fiilis, att vara nöjd över vad man åstadkommit under veckan och se framemot det lediga veckoslutet. halleluja!

Kommentarer
Postat av: mandi

så fint att du trivs!! kram finaste <3

2011-09-17 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0