i svart och vitt

igårkväll stannade jag hemma från allt och alla, sov bort största delen av min flunssa och kände mig väldigt mycket bättre imorse. åkte en tur med mamma till kirppisbordet vi hyr i kerava och sedan till stan. köpte ett par jättejättehögmidjade och fina farkkun från cheap monday. skrev ett brev till fina marion i frankrike, ska skriva ett till ikväll till bästa mandi och paketera ett paket till min hostsyster i frankrike som fyllde arton i veckan. är lite ledsen för att jag inte får vara med och fira hennes artonårsdag, så fint som vi firade min förra året. gjorde även ett litet löfte angående bloggen, jag vill blogga både mer och oftare. för det gör mig glad, jag får ut lite av allt det jag funderar på och jag glömmer alltid hur roligt det är att fixa sig lite och fota outfits. ha en skön söndagskväll nu!

Kommentarer
Postat av: mandi

FIN!<3 saknar dig med massor<33 vi hörs, sov gott mitt hallon!

2011-09-18 @ 21:06:31
Postat av: emilia

vauu kata domdä byxorna!!!! just såna som ja ha fösökt hitta!!! varifråååån???

2011-09-22 @ 11:21:41
URL: http://emppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0