förutom fred på jorden

mitt pekfinger vill trycka klick klick klick hem den här collegen! jag skyller på niotillfem för att ha visat upp den och gjort bra marknadsföring. in books we trust! jag börjar tänka på harry potter och astrid lindgren och en värld långt långt bort som man alltid kan lita på att finns där som heter fantasi. en grattis-till-ditt-nya-jobb-köp-något-roligt-med-första-lönen-present till mig själv kanske? fast jag skulle nästan önska att det stod silly readers istället för philly readers där oppe. det skulle passa mig bättre. gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej du! Jag tycker du definitivt ska ta och köpa den! Jag vet löjligt dyr, men jar råkar äga en college från a.p.c som jag köpte förra året i paris och den är av bra kvalitet och en garderobs favorit! Jag har aldrig ångrat mitt köp! ;)

2011-09-25 @ 21:23:30
URL: http://monamieblogg.blogspot.com
Postat av: Bella

Hej du! Jag tycker du definitivt ska ta och köpa den! Jag vet löjligt dyr, men jar råkar äga en college från a.p.c som jag köpte förra året i paris och den är av bra kvalitet och en garderobs favorit! Jag har aldrig ångrat mitt köp! ;)

2011-09-25 @ 21:33:43
URL: http://monamieblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0