nästanstudent

idag hade jag provkamning hos frissan och några kilo löshår lockades och sattes fast på mitt huvud. åkte sedan till atelje för att ta en "riktig" studentbild. konsterade att jag vill ha ett alternativ till de mer eller mindre stela och fina bilderna och bestämde mej för att den perfekta platsen att ta bilden är nere på kitö. efter fem minuter på stugan hade jag tappat kamerans självutlösarmojäng i havet och dragit ut en tråd ur min klänning med taggen från en ros, utan att ha fått till stånd en ända bild ännu. jag blev bitter och besk, tur nog kom min lillebror to the rescue och orkade ta några tusen bilder på mej så jag hittar ett par jag tycker om. en liten sneakpeak som det så fånigt heter ser ni ovan, resten på riktiga dagen! det kändes som att jag jinxade mössan då jag hade den på och blev fotad redan nu - jag är ju inte student än. men det är praktiskt omöjligt att hinna med fotograferandet på lördagen så nu blev det så här! hoppas ni haft en bra dag i solen.

Kommentarer
Postat av: mandi

oioi nog är du vacker du! så fin<3

2011-05-31 @ 19:04:17
Postat av: Nanó

sååå fin!

2011-05-31 @ 19:42:12
Postat av: antoniaa

HÄRLIG BILD och håret blev minsann underbart!!beställde hem samma färg o hoppas de hinner med posten tills lördag!

2011-05-31 @ 19:49:14
URL: http://wilhelmine.ratata.fi
Postat av: Sagofarbror

Du ser ut som Havis Amanda! :) Stiligtstiligt :D

2011-05-31 @ 19:54:41
Postat av: Karstenuna

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2012-08-17 @ 07:17:33
URL: http://karstenuna.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0