några insikter

mitt hår är så långt att jag känner det på ryggen. det är väldigt länge sedan jag känt mitt hår flänga på ryggen då jag svängt på huvudet.

det är hemskt fint att vara ute lite för sent en torsdag, sitta i en mysig bar och tala, bara för att.

det känns som sommar när man efter jobbet kör in till stan, solen lyser en rakt i ögonen så man inte ser snöhögarna och i'm yours spelas på radion.

och så är det bra att vara sådär näst intill fri och ledig. nästan lite obeskrivbart, det-är- sommarlov-i-mars-bra. så-väldigt-bra- känsla-i-maggropen-bra. så känns det.







Kommentarer
Postat av: mandi

det var så skoj igår!! <3 mindre än en månad ti resan!!!!!!!! hey, jag glömde o ge dina kläder x) cream<3

2011-04-03 @ 11:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0