hemmanen

världens mest random natt. solen skiner, fåglarna kvittrar och jag kom hem för femton minuter sedan. vi hälsade på hos ida i hennes nya lägenhet, drack vin ur fancy-glas, åkte ut på stan och gick en ordentlig baarirundi som slutade med att vi dansade helt ensamma på cirkus dansgolv, jag fick tala franska för första gången på alldeles för länge, vi träffade en massa mer eller mindre konstiga personer, jag glömde min hamburgare i idas kylskåp och taxikusken vägrade sätta på sig säkerhetsbälte. detta ska så bli film!

eftersom det genast blir lite (eller väldigt mycket) sådär jag-vill-oxå-ha-eget-känsla då man hälsar på hos någon som flyttat vill jag visa några fina bilder på hem och rum och sånt jag skulle vilja bo i. dom här är nyssupplockade från weheartit.


en bra idé vore säkert att gå sova, fastän jag inte känner mej alls trött. godnatt på er ändå!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack ännu för senast. Och jag väntar med spänning på filmen!

2011-06-12 @ 21:12:23
URL: http://tantbananberg.ratata.fi
Postat av: hanna

bra inspis! jätte vackra rum. skulle kunna bo i vartenda ett.



guuud va ja väntar på din film. ja ska no kolla den på repeat 100 gånger när jag äntligen får se den!



jag håller tummarna för dej i morgon. lyckospark där bak! <3

2011-06-14 @ 12:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0