studentkvällen

en liten filmsnutt lovade jag att göra om lördagskvällen! den blev lång och ändå ångrar jag lite att jag inte hade kameran mer framme.


vi börjar med alien-look-a-like hos frissan klockan fem på morgonen och dagens första ros, förflyttar oss till skolan där kockmössorna tas emot och alla blir utburna utan större bekymmer, ett litet paket hemma och inte en enda filmsnutt då gästerna var på plats, bilfärd till sibbo centrum och bussresa in till stan, champagne på kampens torg och en massa vita mössor, bilder ifrån natten för det var för svart för att filma, någon snutt från strapatser mellan diverse uteställen och så det sista utanför allas vår kära mcdonalds just innan det börjar ljusna och vi tar oss hem. det var en fantastisk dag och en pepp utan like, och en kväll som även den var bra med ändå mest bara helkonstig rakt igenom.

just nu försöker jag att inte låta en stor knöl av ångest och illamående bygga sig alltför stor i magen. ibland är allt bara för mycket fast det egentligen inte är det alls. jag vet inte. måste försöka orka till inträdesprovet i alla fall så jag sen kan få nån rätsida på världen. hoppas ni har en bättre tisdagskväll ju.

Kommentarer
Postat av: hanna

2011-06-07 @ 22:17:59
Postat av: hanna

haha voi nej jag endå fin kohta :D men annors blev den jätte mysig fast den int tog me "allt". riktigt fiilis me bildena du laga på slutet också! trevligt trevligt. o roligt du orkade pussla ihop den. kram!

2011-06-07 @ 22:19:37
Postat av: Stefanie

det blev ju en jättesuper video! så nostalgiskt de blev :-D

2011-06-08 @ 00:12:11
URL: http://detregnarblommor.blogg.se/
Postat av: mandi

mvaaaah helt jättejätte kiva film!!! och du va så otroligt fin!<3

2011-06-09 @ 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0