söndagstänkt

det är liksom helt givet att alla inspirationsboostin ska komma när klockan är tolv och man ska stiga upp om mindre än sex timmar typ. jag vill måla en hylla i mitt rum vit. det är vad jag skulle ha lust med just nu. det jag istället ska och absolut måste göra är att gå sova för att orka med både skola och jobb imorgon. men här klagas det inte för jag är trött på att alla gör det stup i kvarten, konstant och hela tiden. istället ser jag fram emot att se några flickor jag inte sett på hela jullovet, få en skoldag ur världen och tänka hur lite det egentligen är kvar och sedan gå på jobb och hoppas att någon av mina favoritkunder dyker upp. det brukar de nog göra. på tal om hur litet det är kvar, så är det ju faktiskt så otroligt litet kvar. någon vecka ungefär, och det är nog helt galet. och som vanligt kommer mitt nostalgiska jag att sakna allting så det gör lite, men bara mycket lite, ont i hjärtat, för fast jag inte trivats sådär värst bra så är det ändå ett slut. the end of an era som i friends.men det bästa med det är nog att fundera över var någonstans jag befinner mig om ett halvt år ungefär! för tänk att jag inte vet det. studera, utomlands, jobb, vem vet. och det om något är ju fint. nu måste jag iväg och sova innan jag börjar söka efter små vindsvåningar i paris som finns till uthyrning, eller projekt som behöver frivilligarbetare någonstans långt i södern, eller guider för hur man ska gå till väga för att hitta bästa sommarjobbet i grekland, eller något annat som får mig att sitta kvar här och fantisera alldeles för länge till. gonatt mina fina.

Kommentarer
Postat av: mandi

hej skönaste<3 ses imorgon? (onsdag)

2011-01-11 @ 07:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0