väskpackning för hela slanten

det är några väldigt fina människor som nu på veckoslutet packar ner kjolar, rakhyvlar, gummistövlar och ett litet liv ner i några ikealådor och flyttar mer eller mindre långt bort för att studera. eftersom pampas måste vara ett av de värsta ställena man kan tvingas flytta till (inget illa menat) tyckte jag att man behöver en rejäl överlevnadsstrategi för att klara sig. det resulterade i att jag idag åkte till bästa mandi och överräckte henne en packning av smått och gott att trösta sig med då hemlängtan slår till. jag hjälpte henne att packa genom att tycka att hon är snygg i alla kläder och får inte lämna något efter sig, utom kanske den ljusröda sportjackan av frottetyg. själv har jag en väldigt liten packning på gång, ett handbagage som ska räcka för tre dagar i paris. flyger iväg i övermorgon! dock kallar siwa ännu en sista gång, för dagstur imorgon, så nu är det sängdags. gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: mandi

Du är så bäst! <3 och joo, ljusröd froté är inte livsviktigt.. :--D

2011-08-26 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0