fortfarande bara ben

ljusgröna conversen ifrån frankrike förra året och en ny randig skjorta från zara. idag har jag haft en jättebra dag på jobbet, det har varit stunder då jag nästan ångrat att jag ska sluta. dessa stunder har dock varit mycket korta, och om varför det kan vara så väldigt fint att jobba i en matbutik, det ska jag skriva en annan gång. det jag istället borde plita ner nu är en cv och arbetsansökningar, men orka göra det liksom.
jag diskuterade bland annat min och andra tatueringar med många, många kunder idag, så här är den åter bara för att. och lite också för att jag tycker så mycket om skuggorna på väggen. nu ska jag köra iväg ner till kitö efter mamma för lite kvällssol och ett par av hösten stulna sommartimmar på stugan.

Kommentarer
Postat av: hanna

jätte vacker.

2011-08-23 @ 09:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0