rödluvan

idag har jag shoppat med mamma och inhandlat tre, kanske till och med fyra, födelsedagspresenter. för mycket kan dock inte preciseras här, annars avslöjas hela härligheten! jag såg ut som följer.
det går ofta så att mamma köper något fint klädesplagg, jag frågar får jag snälla låna, och så till sist är det bara jag som använder plagget och mamma lånar det av mig ibland. så tror jag att det kommer att gå med den här röda rocken för den tycker jag jättemycket om.
jag får med jämna mellanrum uppdateringar från berlin där ett antal vänner och andra filurer befinner sig just nu, och trots att solen skiner här också, tänker jag att jag nog väldigt gärna skulle vandra med mina vita tygskor där i berlin tillsammans med dem.

Kommentarer
Postat av: Stefanie

så fin o vårig du e :-)

2011-04-21 @ 13:56:47
URL: http://detregnarblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0