myror i brallan

alltid då jag är rastlös längtar jag till frankrike. eller alltid då jag längtar till frankrike blir jag rastlös, jag vet inte så noga. idag har jag i alla fall varit otålig och rastlös och trots det inte fått någonting gjort. jag har mycket jag vill göra, skriva om, pyssla och påta med, men förmådde inte mig själv att sätta igång med något överhuvudtaget. och så känns det som om halva världen har varit, ska åka eller är i paris och då tänker jag bara hejdå nu åker jag också. tur nog är det inte långt kvar tills jag ska resa påriktigt, inte till paris men till sicilien, och det kan ju inte vara fy skam det heller. åh vad jag längtar till resan och åh vad jag vill att det ska hända något precis exakt just nu nu nu. kan inte de här myrorna flytta till någon annans byxbuntar så jag skulle få lite lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0