lukuiloa

i morse körde jag min bror till skolan och åkte sedan till helsingfors universitets boktryckeri. stod där och tummade på insökningsböckerna till juridiska, medan tanten tittade frågande på mig. tänkte av och an men kom ingen vart. sade åt tanten att jag måste fundera ännu lite och kommer tillbaka om ett tag.
gick in på ett café på alexandersgatan och beställde en kaffe och bestämde mig för att nu ska jag bestämma mig.
sedan började jag skriva brev, till frankrike och några till fina här hemma.
efter fem brev och två timmar var min kaffe bortförd och jag hade bestämt mig. så travade jag tillbaka till boktryckeriet och köpte böckerna. lukuiloa, sa tanten.

Kommentarer
Postat av: hanna

jätte fint!

2011-04-07 @ 09:00:20
Postat av: Ida

Mums det såg väldigt gott ut :)

2011-04-07 @ 09:16:37
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0