move like a jellyfish

Ett tag tankte jag sluta blogga helt och hallet. Jag tyckte att sa mycket med bloggandet endast gar ut pa att visa upp sig sjalv och sin fantastiska fest pa lordagskvallen att jag inte langre ville vara med. Efter ytterligare lite funderingar kom jag pa att bloggen ju nog blir precis sadan som man sjalv skriver den. Och man kan lasa precis och bara dom bloggarna man vill lasa. Och egentligen ar det har ganska roligt, tills vidare atminstone. Men lite forandring vill jag ha i alla fall. Sa. Jag har bestamt mig for att byta bloggadress. Den har varen och sommaren kommer jag att ta ut allt som bara ar mojligt ur min vistelse har i Frankrike, sa jag kommer inte att blogga aktivt, men da och da ska jag nog skicka ut lite livstecken.
Hejda blogg, det var roligt sa lange det varade! Vilket ar tva och ett halvt ar eller fyrahundratrettiosju inlagg. Jag hoppas ni som laser hanger med, same same but different och allt det dar. Vi ses.

http://katarina.ratata.fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0