I verkligheten och i tidningen


Så såg jag ut idag, i verkligheten och i tidningen! Sidan 26 i Borgåbladet, folks. Är lite stolt.
Idag ska det läsas till prov, läsas i nya Elle (precis lika viktit), börjas på ny artikel och drickas te. Så skönt att det är veckoslut! Imorgon till stan, i alla fall ska Marimekko och Akademen besökas. Jag bläddrade i Marimekkos broschyr och åh. Det är ju så underbart allttihop! Färgerna, mönstren, skärningarna och jag bara älskar. Jag hoppas jag har en påse ifrån Marimekko i handen då jag kommer hem imoron. På kvällen blir det housewarmingparty. På söndag bio. Känns super att ha något annat i planerna än skolarbete!
Trevlig fredag allihop!


Kommentarer
Postat av: :D

Häääärlig klänning ! : ) Alltså, du kan nog klä dig bra ! : )

Ja, Marimekko har helt urfina saker :)

Det låter som ett helt otrolit trevlit veckoslut :)

2008-09-12 @ 19:40:13
Postat av: mandi

voi skit att vi inte har borgåbladet :( Du skulle ju kunna publicera den på bloggen ;) o fin fina kläder som alltid!

2008-09-13 @ 08:44:52
Postat av: hanso

ahhh nu när jag ser detdär förstår jag att visst har jag varit där tidigare ;) jag vet precis var det är, men tack iaf för din beskrivning! nu ska jag allt söka fram borgåbladet och läsa vad du sagt :) jättenyfiken är jag!

2008-09-13 @ 15:00:24
URL: http://hanso.blogg.se/
Postat av: Laura

Fynd från zara för 16 euro :) Skulle varit coolare om dom sku vara från loppis ;D Vi beställer int heller på borgåbladet. De sku just ha vari kiva att läsa va du har skrivit!

2008-09-13 @ 18:15:44
URL: http://lauralindh.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vilken söt klänning!

2008-09-13 @ 22:51:48
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0