Världen är rätt liten ändå

Ibland är allt så otroligt och konstigt och fantastiskt underligt. Jag och Petra fick våran host-familj för Frankrikeresan för ett par veckor sen, Marie Marinelli stod det på den gula lappen. Och så idag får vi höra att en bekant har haft den samma familjen när hon var i Frankrike för tre år sen! Av alla familjer det finns att välja mellan råkar vi få just den samma. Enligt henne är Marie Marinelli en söt pensionär som lagar god mat, inte är så sträng med hemkomsttiderna och bor på ett vackert område i södra Frankrike. Det är ju alltid lite pirrigt med host-familjen, det kan ju vara riktiga galningar också (kanske inte men ändå). Och nu gick det ju hur bra som helst. Det kommer att bli så bäst, vi kommer att ha helt sjukt roligt där, jag och Petra. Åh. Måste jag verkligen skriva det självklara? J-a-g  k-a-n  i-n-t-e  v-ä-n-t-a.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessu

Kanske är det så, att hela jordens befolkning känner nån- via nån annan? Det verkar ibland så :D Aaaa det var jättekiva att vara ut o gå igår! Alltid efter att jag har pratat länge med dej känns det som om jag ser på saker med nya ögon. Du får mej att använda min hjärna o verkligen tänka efter :D

2008-05-26 @ 07:24:54
URL: http://lumturi.blogg.se/
Postat av: Tessu

Kanske är det så, att hela jordens befolkning känner varnadra- via nån annan? Det verkar ibland så :D Aaaa det var jättekiva att vara ut o gå igår! Alltid efter att jag har pratat länge med dej känns det som om jag ser på saker med nya ögon. Du får mej att använda min hjärna o verkligen tänka efter :D

2008-05-26 @ 07:25:17
URL: http://lumturi.blogg.se/
Postat av: Tessu

De for fel i den första märkte jag sen, därför kom kommentaren twice :D

2008-05-26 @ 07:25:57
URL: http://lumturi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojj! härrlit. jag ångrar jättemycke att jag int far på nån språkresa, men hoppas ni har de kul!

2008-05-28 @ 08:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0