Portmonnä


Igår bar jag en annan fin färgkombo, lila, mörkblå, turkos och grå. Väskan är världens finaste, som en jättestor portmonnä (vilket konstigt ord egentligen) med två små portmonnäer på. Helt underbar.

Fast det bara gått några dagar sen sist jag skrev känner jag mig ändå lite mer hemma på skolan nu. Igår gjorde jag mina kursval för resten av året, det känns bra och spännande. Valde så många franska-, spanska- och engelskakurser som det gick, det kommer att bli jätteroligt. Nu är det förresten bara drygt tre veckor till första provveckan. Lite småpanik är det nog men jag ser också fram emot det, är nyfiken på hur jag klarar mig i proven.
Nu blir det läxläsning. Imorgon är en lång och rolig dag, bara språk från 8 till 16. Wiii!

Kommentarer
Postat av: Tessu

ja önskar verkligen att ja sku vara lika ivrig över tyskan som du e över franskan :P men ja ger skulden åt lärarna i högis XDXD

2008-08-31 @ 00:49:34
Postat av: Sassy

Fina plagg, fina färger!

2008-08-31 @ 18:41:38
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0