HEMMA

Nu är jag tillbaks igen. Känns lite vemodigt men samtidigt jättebra. Imorgon träffar jag min bästa kompis P igen, wohoo <3. Det var en helt underbar resa, bara simma och sola och simma och sola och lata sig... Fast jag läste typ en bok per dag där! Två böcker jag verkligen gillade: Hjärtans Fröjd & The Return of Hjärtans Fröjd. Helt fantastiska böcker, läs dem, om du är äns lite intresserad. Det lönar sig faktiskt! :)
Bilder från Turkiet kommer imorgon.
Kollade min mail och H&M har -25% på ett valfritt plagg ännu i tre dagar. Funderar på om jag ska köpa nåt, men oandrasidan behöver jag absolut ingenting 8D så kanske det får vara den här gången. Är dock lite sugen på de här kjolarna:
image11image12

Den svarta är enkel och snygg, pencilmodell som e så fint, och jag tycker massor om färgen på den andra. Båda är alltså från H&M.
Nu måste jag gå göra något av de som jag blivit efter med när jag var borta från skolan. Shit vad tråkit.
Bloggar mer imoron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0