@kvs

sitter och övervakar några tjejer som skriver matteprovet de missade på fredagen. funderar på vilket fint veckoslut det var i jakobstad, hur bra det kändes att cykla runt i stan med bästa mandi. jag funderar på vilken fin kille det var som lämnade mig på tågstationen tidigt lördagmorgon och hämtade mig därifrån sent söndagkväll. jag funderar på recensionen jag skrev som jag är ganska nöjd med, och på hur den och bilderna ser ut i tidningen imorgon. jag funderar på att allt är ganska bra trots duggregn och måndag.

Kommentarer
Postat av: oliven

kom o chilla med mig nån dag <3

2011-10-03 @ 13:53:55
Postat av: Anonym

man blir alltid på så bra humör när man läser din blogg! keep it up!

2011-10-03 @ 14:44:48
Postat av: fannymaria

tyckte om recensionen! proffsigt, haha :)

2011-10-04 @ 20:19:06
URL: http://fannymaria.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0