the blues are still blue

balkongen är tillbaka i större format (dock utan räcken tills vidare) och datorn fungerar igen. bra tillfälle att uppdatera tänker jag.

blå blomörhängen köpta för en euro på en marknad i paris. väger ingenting och är stora som... jaa väldigt stora i alla fall.

jag vet inte hur länge det här med kontorsbyxor håller i sig, men nu just känns det väldigt bra. de grå är nya från zara.


jag vågar mig ännu inte riktigt ut på de här styltskorna men kanske om ett tag. imorgon är det engelska hörförståelse och därmed kickoff för höstens skrivningar. jag känner mig peppad, koncentrerad och otålig. bring it on !

Kommentarer
Postat av: REB ♥

skulle du kunna gå in på min blogg & bli medlem på GratisBio länken jag la ut är du underbart gullig . Puss

2010-09-13 @ 16:23:32
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/
Postat av: mandi

oioi tuff, speciellt örhängena! vitsi dit hår är nog långt!

blå ränder , varför inte ;) jag kan bli clementine tvåan.

megapeppkramar mandi<3

2010-09-14 @ 07:58:29
Postat av: mira

sista bilden är ursnygg! :) kram<3

2010-09-16 @ 11:07:30
URL: http://butterfliesandfairies.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0