sisådär 20 timmar

Om mindre än ett dygn kommer jag att stå på fältet i väntan på avfärd mot ett halvt år i Frankrike. Det finns liksom ingen möjlighet att förstå, det känns helt totalt fullkomligt overkligt!

Ifall ni får lust att komma på skattjakt efter mig har jag kopierat en väldans fin karta från google och ritat ett rött kors. Så nu vet ni ungefär, på kusten i Bretagne. Där kommer jag att finnas!
Idag ska jag packa det sista, bada bastu, mysa med familj och djuren, dricka mjölk, äta ruispalat med ost och ladda min ipod full med super musik. Idag ska jag inte stressa ihjäl mig och dö av hjärtattack innan jag hunnit ända till flygfältet.
Nästan alla vänner har jag redan vinkat av och fina planer om Paris i sommar är fastslagna. Jag gissar att jag befinner mig i Frankrike nästa gång jag uppdaterar. Gros bisous!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha det bra och roligt! Det kommer säkert att vara helt underbart där framme :)

2010-01-07 @ 13:51:58
URL: http://shiver.webblogg.se/
Postat av: laura

ja e helt nervös för dej hahha :D elr sådär kelar hu de sku kännas om ja sku fara iväg om tjugo timmar. hoppas du får det fint iaf :)

2010-01-07 @ 17:51:20
Postat av: Teresa

GALET GALET GALET! vad säger man? "vi ses om ett halvår"? Känns helt jävla konstigt! Men ha det bra, vi hörs SNART<3

2010-01-07 @ 19:15:42
URL: http://never-think-twice.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Ska bli jättekul att läsa om dina tankar om Frankrike och fransmännen. Vad heter platsen du ska bo på? När jag var i Angers för 100 år sen (typ) åkte och och värdfamiljen en gång till La Baule (tror jag det hette).

Lycka till!

2010-01-07 @ 19:37:39
Postat av: Lina

ojnej jag skulle bara sitta och skaka om jag var du nu! lycka till och ha så roligt! njut av att slippa bort från denna deprimerande håla :D

2010-01-07 @ 21:41:14
URL: http://linaochfanny.blogg.se/
Postat av: kajsa

hurra för att du kommer iväg på detta äventyr och hurra för att du är så himla bra! Jag håller alla tummar för dig vackra fina söta flicka. Massa kramar!

2010-01-12 @ 12:13:08
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Stefanie

fick arbeta för att hitta din blogg :D men hoppas du har de bra där i frankrike, väntar på att få höra hur du har de snartsnart!

2010-01-20 @ 10:40:50
Postat av: Betty

...var tog du vägen?

2010-01-31 @ 15:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0