Shortyshort

Har haft massor att göra, sytt gardiner och fixat med fotoväggen, fortsättningsvis varit och städat och tömt i lägenheten, träffat kompisar och varit hos frissan och allt möjligt sen jag senast skrev. Har haft inspiration att skriva flera gånger men i och med bloggflytten så har jag inte kunnat logga in. Men nu!

Jag öppnade mailen för en stund sen och en kompis jag inte träffat på superlänge hade skickat ett långt och så underbart inside-roligt mail så man nästan får tårar i ögonen. Jag blev så glad!

Nu ska jag fortsätta med fotona, det är så roligt. Dom kommer att bli superfina på väggen. Bilder kommer bara det blir klart!


Kommentarer
Postat av: ina

det verkar som en riktigt bra dag. själv har jag inte fått gjort något vettig idag..

2008-05-23 @ 10:31:40
URL: http://winterbarn.blogg.se/
Postat av: Tessu

undrade just vaffö du int ha skrivi på länge, men det förklarar saken :D Låter som ditt projekt kommer att bli lyckat! Vi ses!

2008-05-23 @ 14:08:18
URL: http://lumturi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0