Laptop!

Det här är det första inlägget jag skriver på min nya laptop (!!!!!!!!). Det är en Acer (nummer 5315, vad det nu sen betyder). Det känns bra, lite Sex and the City- feeling. Varning för överbloggeri.
 

Jag  tycker massor om det här keyboardsystemet det är superlätt och snabbt att skriva med det. Åh åh åh. Perfekt, perfekt, jag älskar den fast den inte är röd (som jag egentligen skulle ha velat, men dom var ju så onödigt dyra. Måste vara en tråkmåns och inse att det kanske inte är värt tusen euro mer bara för att laptopen är röd).


Dagens dåliga saker: Har förgäves både igår (en kort stund på vägen hem) och idag (en lite längre kort stund på dagen) gått i butiker och försökt hitta 1. En vårrock och 2. En bolero (boleron behövs till min vårfestklänning). Ingetdera har jag hittat. Och så är det franskaprov på måndag. Helt s-k-i-t.


Dagens bra saker: När jag sökte efter vårrocken hittade jag istället en underbar blommig tunika på Zara som jag sen köpte. Den är helt fantastisk. Och så köpte jag tre filmer; Lost in Translation, A Fish called Wanda och Little miss Sunshine. Alla helt superbra filmer. Ikväll ska jag se A fish called Wanda.


Den bästa bra saken idag är ändå att det är så varmt att jag kan sitta ute i shorts, och blogga på laptopen! Underbart.


Kommentarer
Postat av: hanso

OJJJ NEJ nu först hoksa jag att där står space mix de ska stååå spicy mix säkert? ehh måst kolla. spicy är väll kryddstark typ. huoh :) tack iallafall för alla komplimanger, pröva gärna maten de e superduper. + MAMMAS HEMLAGADE MJÖD = världens godaste!
Laptop låter bara för härligt. Ändå vill ja int ha en egen dator, fö om ja sku få en egen, vet jag att jag sku bli en total datanörd! ändå.. de sku va så himla tufft.

2008-05-03 @ 22:16:13
URL: http://hanso.blogg.se
Postat av: noonisen

tack!OI så du fick din laptop :) ! så bra då, hoppas du e nöjd me den :)
hanso:"fö om ja sku få en egen, vet jag att jag sku bli en total datanörd!"

kröhöm :D prcis vad som har hänt med mej och som snart kommer att hända åt DEJ :D!!

2008-05-04 @ 22:12:57
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0