Supersöndag

Idag har jag vaknat sent, storstädat i mitt rum, vart på fotbollsträningar och allmänt kännt mej hälsosam och nyttig. Nu ska jag i bastun och sen ska jag sova. Skööööööönt.
Angående fotisen är jag lite i valet och kvalet. Jag har bara spelat där en kort tid, och nu frågar de mej om jag A. vill spela hela våren (mitt beslut påverkar till vilken serie laget anmäls) och B. om jag vill vara målvakt eftersom lagets målvakt slutade.
Men vafan? :D Jag började och tänkte att "det här är ju en rolig en-gång-i-veckan-sak" och "det är ju bra att göra nånting i motionsväg". Och nu är det träningar två gånger i veckan och så vill dom att jag ska bestämma sånhäna stora saker :D. Fast jag vill nog spela hela våren. Det ska jag nog. Men måcke? Jag tycker nog om att stå i målet men tänk om jag bara missar och är helt skit! Ååh hjälp. Fast jag gillar verkligen fotis. Påriktigt. Jag spelade som liten flera år, men sen slutade jag när jag börja högstadiet och jaa.. det blev för mycket helt enkelt. Och så tänkte jag börja i ett sånhänt en-gång-i-veckan-motions-fotboll som sen visade sig bli ett helt riktigt lag och då är jag där jag började igen. Fotis är absolut världens bästa bollspel. Men tycker jag om den så mycket att jag igen vill hålla på med det tre gånger i veckan, träningar+spel? Kanske jag kommer på något smart i bastun. Jag brukar göra det.
Ha en skön söndakväll!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oh du gjorde en massa på en söndag du! Fast jag gjorde faktiskt ockspå en del. Tokstädade mitt rum, slängde mnängder med tidningar och möblerade om bland alla mina oändliga mängder med Elle och Vogue. Sen var jag på yoga och nästan somnade. ^^

2008-01-14 @ 19:29:12
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0