Januari

image228
Det är ju bara helt fel att det ska se ut såhär mitt i vintern. Om det nu är vinter man ska kalla sånthänt för. Vi har haft strömavbrott ett par timmar och vädret är helt kaos. Det är +3 grader, det kommer snö, hagel och ösregn om varannat, det blåser för fulla muggar och det bara går inte. Det bara fortsätter och blir värre hela tiden. Det här vädret hör hemma på hösten! I värsta novembermörkret! Inte nu, när det ska vara högar med snö överallt och man ska sitta och undra hur man ska komma till skolan när plogbilen inte dyker upp. Jag. Vill. Ha. SNÖ. Snälla.

När jag skriver det här sjunger Lars Winnerbäck Innan mörkret faller.

Undrar när jag senast sett solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0