yrkeshemligheter&tankebubblor

på två dagar har jag haft åtta föreläsningar på prepkursen till juridiska. omöjligt och intressant och väldigt fascinerande. av de åtta juriststuderanden som föreläste var ungefär sju engagerande, uppmuntrande, inspirerande och på alla sätt utstrålade en fiilis av "ja handla nog dehär". lite sån fiilis skulle jag också vilja ha i framtiden. jag fick en mycket välbehövlig dos av motivation och en ökad känsla av att detta nog är vad jag vill göra någongång. så nu gäller det att läsa på allvar så man slipper göra om detta nästa år. fast egentligen tänker jag mest på lördag och dimissionen. vi blir studenter ju! PEPP mer än någonsin.


och bilderna är för att jag tänker en hel del på sommar också! de här är tagna för två år sedan, på en av de finaste sensommardagarna.

Kommentarer
Postat av: hanna

gillar andra bilden STARKT.

2011-05-30 @ 06:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0