hemma igen

taormina

detta måste vara resan som det finns överlägset mest fula bilder på mig. både frivilliga och ofrivillga. en del fina slank dock även med så de dyker väl upp här så småningom! vi hade en finfin vecka på sicilien, efter några molniga dagar i början och lite depp var det soligt och fint ända tills den sista kvällen då det ösregnade. vi åt en massa gott, blev bjudna på gratis efterrätt, blev fotade av en amerikansk gubbe som tyckte att vi åt babymat så fantastiskt fint, jordgubbarna kostade två euro kilo, frimärken fanns ingenstans att finna, jag köpte två par superfina skor, utsikten från hotellet var smått fantastiskt 200 meter över havet, vi åkte linbana ner till stranden och under natten påväg upp igen tänkte vi att nu är nog den sista studen kommen. och lite sånt. helskinnade är vi tillbaka och för tillfället läser jag som en liten gris på inträdesprovet! kram på er.

Kommentarer
Postat av: hanna

härlig bild ju! fantastisk.



resan låter fin trots att det ju är förargligt att de måste vara dåligt väder i början! puff.



läs duktigt!

2011-05-12 @ 13:49:06
Postat av: Stefanie

åååh det ser så underbart ut, jag vill också!

2011-05-12 @ 19:13:04
URL: http://detregnarblommor.blogg.se/
Postat av: mandi

hahaha ohh jag blir så glad av denhär bilden! :D

2011-05-13 @ 10:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0