bildkavalkad

idag är jag väldigt, väldigt seg och tänkte att det bästa jag kan hitta på är att titta på bilderna från gårdagen så då är det det jag gjort!
min vappenaftons- och födelsedagsoutfit! som var alldeles för kall och jag måste sätta på tröjan nästan på direkten.
innan alla kom satte jag fram lite struvor och mjöd och annat man bara måste ha om man ska fira vapp och nittonårsfödelsedag.
i början av kvällen var vi ute och chillade och jag fångade en del festnissar på bild via fönsterglaset.
hanna var fin i peruk och korkade skumpan direkt som sig bör!
kira ville inte vara sämre och prydde sitt hår med ett drinkparaply.
vi stod uppe på berget och beundrade utsikten i solnedgången. ingen vapp utan heliumballonger!
när det blev för kallt ute kom vi in emellan och spelade lite galenpanna.
jag lämnade gallenpannorna efter ett tag och travade ner till stranden för det var så fantastiskt vacker där nere.
där hittade jag ett gäng som kastade smörgås!
resten värmde sig runt grillen vid stugan och hade det trevligt.
min bålskål tömdes i rask takt och jag var glad för jag hade lyckats med receptet!
kira tog konstnärliga bilder.
det var mycket mysigt i stugan.
mitt i allt fick vi en fantastisk idé med kira, mustacher!
sagt och gjort, mustachpartaj.
alla skulle få en!
varenda en.
även de som inte var så nöjda över att få en! (galenpanna-pannband ifall det är någon som undrar)
kira och jag var väldigt stolta över vår snilleblixt!
de här två var söta som få.
glädje!
när även de som kommit sent blivit mustachprydda började dansen, men då försvann min kamera!
följande bild som finns på min kamera är från i morse då solen sken.
vi konstaterade att det inte är något fel på utsikten på morgonen heller och avnjöt vårt morgonkaffe i solen, om än i ganska hård och kylig blåst. allt kan man inte få fastän det är första maj!
till sist var det bara jag och mina gummistövlar kvar. jag städade längelänge och sedan samlade jag ihop en hög av födelsedagspresenter, mat och diverse prylar, tog på mina gummistövlar och körde hem! så var den vappen, födelsedagen, öppningen av kitösäsongen och annat fint, färdigfirad.

Kommentarer
Postat av: hanna

hihi, finfint inlägg!!!! tack så mycket för i går. och kram kram på födelsedagen än en gång!

2011-05-01 @ 19:45:21
Postat av: lina

tack så otrolit mycke för igår! de va jätte skoj! :))

2011-05-01 @ 21:51:31
Postat av: kata

tack själva och varsågod!!

2011-05-02 @ 13:56:17
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0