the notebook

jag älskar anteckningsböcker. för det mesta är de väldigt fina och innehåller allt från fiskedagböcker till dödsviktiga hemligheter. jag har fler än jag egentligen hittar användning eller plats för men det gör ingenting, jag önskar ändå alltid fler. att skriva ner tankar och känslor och händelser i en bok för att kunna värma hjärtat med det senare, då och då när det behövs, tänk va. eller att skriva ner allt som är för hemskt för att sägas högt och så småningom känna att det hemska rinner av en och ner på pappret. att skriva är något väldigt speciellt och fint. för tillfället fyller jag billiga häften med hitlerpropaganda och krig och annat elände, så nu längtar jag speciellt mycket till om två veckor då jag åter kan koncentrera mig på finare skriverier.

Kommentarer
Postat av: elin-alice

mitt liv skulle nog inte riktigt fungera utan en massa anteckningsböcker i olika färger, form & innehåll. skulle gärna ha en sån där söt bok med prag-motiv på.

2011-03-10 @ 23:11:55
URL: http://medmiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0