girliegirl

jag älskar att vara klädd riktigt girlie-girl. sådär att det är alldeles för mycke rosa och tyll och så nästintill löjligt matchat att till och med bh:n har samma färgs blommönster som skjortan. jag ÄLSKAR det! jag är inte så bra på att vara svart och cool, men under temat blommor och ljusrött anser jag mej vara expert.
idag blir tre tjejer färdiga från diverse olika skolor och detta ska firas. en tiptop, ljusröd, utstyrsel är alltså på sin plats! och vilket fantastiskt väder, dagen till ära.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du var väldigt fin!

Och tack så mycket för att du kom, jag blev så glad :)

2011-06-02 @ 22:07:39
URL: http://tantbananberg.ratata.fi
Postat av: mandi

mau<3 Helt fantastiskt outfit och samma som Ida, blev så glad att ni kom!

2011-06-02 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0