mot alla konstens regler


en spegelbild, mot alla konstens regler. på fredag hade jag paljettopp och innan jag gick fixade jag håret jetejetestort som en carrie-knut på huvudet. det var fint på lärarmiddagen, men ännu finare på lördagkväll. och från den kvällen behövs ingen outfitbild. söndag tillbringade jag med finaste mandi, vi benade ut alla världens stora och små problem. imorgon är det mattapreli och femttielva och en halv uppgifter måste fortfarande räknas innan det. ha en skön måndag alla ni, gå ut för solen skiner.

Kommentarer
Postat av: hanna

va gjorde du för kul sen på lördagen? :)

2011-02-07 @ 20:44:29
Postat av: kata

jag tala med frankrike på facebook halva natten :p inget mer eller mindre extravagant än så!

2011-02-07 @ 22:05:38
URL: http://pleur.blogg.se/
Postat av: laura

SNYGGO!

2011-02-08 @ 10:01:15
Postat av: kata

tack laura ;))

2011-02-09 @ 11:02:48
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0