onödig välbehövlig lyx

idag köpte jag en bh som kostade skjortan. i och för sig är det ju bra att jag har en bh då, kan man ju tycka, om det inte finns pengar kvar för skjortan alltså. och fast det är galet och jag hade fått ungefär femtionio klänningar på loppis för den pengen känns det väldigt bra. det är något med underkläder som gör att man lite mindre motvilligt betalar en extra slant för dem. så jag gick och köpte en alldeles, alldeles underbar och blommig och speciell skapelse. tänk vad glad man blir av väldigt onödig och behövlig lyx på sin lönedag. speciellt glad blir man ju av det om man har födelsedag i övermorgon som jag! jag tycker man ska unna sig själv lite det ena och det andra då och då, det är man nog värd, även om det inte nalkas födelsedag. puss o gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0