cirkus

mitt i sibbo skogar finns en lokal där jag har tillbringat väldigt, väldigt många måndagskvällar för väldigt länge sedan. då berättade vi spökhistorier för varandra, historier som alltid slutade med att någon åt någon annans öga för hon trodde det var ett tuggumi. en liten karkkipåse kostade tre mark och de coola äldre pojkarna spelade biljard medan resten fick nöja sig med corona.
igår hade två fina vänner hyrt lokalen för att fira sina födelsedagar där, med kanske det bästa temat någonsin, cirkus. jag hade gul tyllkjol och prickigt och randigt och lite mer prickigt. jag ska sätta upp någon mer bild då jag kan stjäla dem av diverse herrskap som fotade mer än jag.
vi dansade, åt popcorn och korv med bröd, beundrade roliga utstyrslar och sjöng ja må dom leva. det var en underlig och rolig och bra temafest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0