to the sea

igårkväll bjöd jag väldigt fina flickor på myskväll på det finaste stället på jorden. bilder knäpptes och jag ska lägga upp dem med, men först måste jag bara skriva om hur otroligt skön dag jag hade idag. efter att alla åkt, och jag diskat och städat lite, satt jag mig i solen som värmde även om det redan är andra oktober. skrev lite, läste lite franska inför skrivningarna, tänkte någon enstaka tanke då och då.
jag laddade alla batterier, och tänk vad lite det egentligen krävs. stället gör mig lycklig och lugn.
ifall inte svanungarna varit så stora kunde man nästan ha trott att det fortfarande är högsommar.
och kaffe har nog aldrig smakat så gott. fast jo kanske, då vi senare tog båten ut på sjön och drack kaffe och åt bulla i solskenet på havet. det var inte illa det heller.
halleluja !

Kommentarer
Postat av: hanna

oh ja kan tänka mej hur galet skönt de va. de va så fint redan på förmiddagen!

2010-10-03 @ 10:20:15
Postat av: mira

härligt :)

2010-10-04 @ 08:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0