baluns så det understa ruttnar


det här veckoslutet har denna lilla svarta redan varit på släktkalas och lokalfest. om någon timme ska den på födelsedagskaffe. i kortaste laget är den nog, jag gissar att jag flashade både en och annan då jag dansade igår. oh well! trevligt med solsken de få timmar solen orkar hållas på himlen. förövrigt har det varit ett bra veckoslut, jag har skrivit debattanföringar och en artikel, och så var jag väldigt glad då jag körde hem i natten igår.

en viktig sak till, finländare och finländskor, gå rösta i församlingsvalet idag! masa er till kyrkorna innan klockan blir åtta och påverka.

Kommentarer
Postat av: mandi

så fin! du kom safe hem sen? (;

2010-11-15 @ 07:14:03
Postat av: Lit de Parade

Snygg outfit!!!



M @ Lit de Parade.se

2010-11-15 @ 18:32:37
URL: http://www.litdeparade.se
Postat av: laura

var har du köpt din klänning? jättejätte fin! o fyfan va avis ja e på ditt hår :D

2010-11-16 @ 16:55:00
Postat av: kata

laura, klänningen e från zara men köpt i stockholm så ja vet inte om den finns här! tack :))

2010-11-17 @ 19:16:35
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0