återupplivning

Jag dog då jag lämnade Frankrike. Det är en vecka sedan. Jag minns inte längre på vilken dag man brukar uppstå, men jag försöker varje dag. Återupplivning av bloggen, men mest ett försök till återupplivning av mig själv. 
Hej hej.  


Så var det en sak till. Igår köpte jag en skiva, jag valde en Belle&Sebastian då jag hört att det är feelgood-musik. Utan att mera tänka på saken tog jag deras nyaste skiva, och först då jag kom hem började jag fundera på titeln. The Life Pursuit. Det är väl det jag också ska göra, fortsätta livet. Så nu lyssnar jag på Another sunny day på repeat och ordnar i mitt klädskåp och träffar vänner och försöker komma på vad jag gjorde av mitt liv förut, innan Frankrike. Samtidigt som jag mentalt redan köpt flygbiljetter tillbaks...


Kommentarer
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Välkommen tillbaka och fin bild! Hoppas livet tar sig igen!

2010-07-23 @ 18:17:34
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: Nanó

welcome back och alla tankar till dig! fasiken vad jobbigt, kan knappast tänka mig vad du går igenom.

2010-07-23 @ 19:07:16
URL: http://nanosfolder.blogspot.com
Postat av: hanna

oj, din blogg kommer igång igen, det ska bli mycke intressant!

usch, det du känner måste vara jävla jobbit. jag hoppas du kommer fram till ett sätt att leva livet här i finland också. bilden är jättefin och gripande. kram

2010-07-24 @ 11:53:35
Postat av: mandi

varmaste kramarna till dig. Bilden är så jävla vacker! älskar dig

2010-07-24 @ 17:08:28
URL: http://faintfootprints.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0