she would

jag fick en parfym i julklapp, dsquared2 - she wood. jag har alltid tyckt att det fånigaste tidningar kan skriva är beskrivningar på parfymer "doften känns som en sval sommarbris en het augustidag", för hur ska man av det förstå vad parfymen doftar? därför tänker jag heller inte försöka beskriva den här doften, därför och för att jag tycker att det är helt omöjligt. det jag däremot kan säga är att jag tycker att den här parfymen är väldigt speciell och ligger och guppar i en söt flaska med träkant. en parfym berättar i min mening så otroligt mycket om användaren, därför har jag alltid helst själv valt mina parfymer och varit utan ifall jag inte hittat den rätta. den jag fick nu är mitt i prick på alla sätt, dessutom tycker jag att namnet är genialt. she wood - she would.

Kommentarer
Postat av: sara

bästa parfymen :)

2010-12-30 @ 19:42:12
URL: http://germanottas.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0