galant

det är en väldig pik i min statistik idag. jag undrar om jag finns länkad någonstans som jag inte vet om. bloggalan kom och gick, det var superroligt att se alla, våga gå fram och hälsa på en del, beundra kläder, skor och huvudbonader. jag måste säga att det var en väldigt stilig finlandssvensk bloggsfär som övertog korjaamo igårnatt. otroligt synd att salem al fakir inte spelade dock, jag åkte lika mycket för att se honom som för själva bloggpriset.

idag då jag körde till jobbet kom det en lastbil emot på vår lilla sandväg och jag backade självklart rakt ner i diket. som förövrigt verkade sakna botten för jag bara sjönk djupare ner i snön hela tiden. tur nog bor man på landet och bönder och hjälpsamma grannar uppenbarar sig med traktor på två minuter för att dra opp en. halleluja för det säger jag, fastän det inte gjorde saken varken mindre pinsam eller förarglig. så det var rätt från glamourösa nattliga utflykter till att sitta i diket och skämmas över obefintliga körkunskaper. elämä on.

nu lockar min säng och den snart färdiglästa potterboken mig bort från denna hårda datastol.

vackra hanna förevigade mig på bloggalan.

Kommentarer
Postat av: krusbarochkatter.blogspot.com

vet du va, du finns länkad på min blogg ;) kanske det faktiskt har ett samband med din läsarökning för dagen. emppen kommentera samma då jag hade länkat henne.

den bilden som du valde att publicera här var faktiskt den jag gillade mest :) trots att den är lite oskarpare är den vackrast!

2010-12-03 @ 13:52:30
Postat av: katarina

japp och så finns jag i ett mingelbildspel på ratata också märkte jag så kanske det är det med!

2010-12-04 @ 13:43:04
URL: http://pleur.blogg.se/
Postat av: Jennie

vilken ljuvlig frisyr! önskar jag också kunde ha så men jag har så tunnt hår. hur gjorde du den?

2010-12-14 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0