fin fredag

bilen satt fast i snödriva på gården på igår morse. efter tjugo minuters grävande och sandkastande fick vi loss den med mamma. redan försenad kom jag till skolan för att se att inte en endaste ledig parkeringsplats fanns att hitta någonstans. jag körde en bit bort för att lämna bilen vid en metrostation, och hittade till och med en plats. en bil stod och skurrade enerverat bakom mig då jag försökte få in min bil på platsen och jag tänkte att jag kunde väl släppa förbi den bilen då så den inte behöver vänta (hur dum får man vara). jag körde lite framåt och vips tar ju bilen förstås min plats. efter stora problem får jag in min bil på en mycket krångligare och snöig plats, bara för att märka då jag gräver efter metrokortet i min plånbok att mitt visa electron-kort är borta. jag kommer på att jag måste ha glömt det på jobbet vilket resulterar i att jag kör dit för att få tillbaks kortet. sedan återvänder jag till metroparkeringen, parkerar bilen, tar metro och sedan buss till skolan. sisådär två timmar försenad. äter skollunch och tycker att köttbullarna smakar underligt, åker sedan till villa hagasund där vi ska se en utställning med skolan. får sakta men säkert mer och mer ont i magen och konstaterar sedan att jag måste ta mig hem på något sätt annars kommer jag att svimma. väl hemma sover jag bort hela resten av kvällen i magsjuka.

jag har ETT ledigt veckoslut på en miljon år, inget jobb och inget nödvändigt skolskit att göra, och har planerat en massa fint för både fredag och lördagkväll och sen blir jag sjuk. you have got to be kidding me?

Kommentarer
Postat av: antonia

jaså därför såg ja dej int igår:(!kryapådej<3

2010-12-11 @ 13:22:30
URL: http://wilhelmine.ratata.fi
Postat av: hanna

oj fan:/ vitsi endå va skit!!!!

kryapådejkram<3

2010-12-11 @ 13:34:33
URL: http://krusbarochkatter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0