hur kan det vara så svårt att hitta på en rubrik

På veckoslutet har jag städat, jobbat nästan precis hela tiden, sytt vita tygkassar som snart ska tryckas, och äntligen äntligen äntligen fått tag på lite inspiration. Inspisen ska ni få se ikväll och idag är jag glad för jag kom igenom teoriprovet! Inssin om två veckor--jaiks.
Jag glömde en viktig punkt från förra inlägget. Den dagens finaste var en äldre herre som radade upp alla produkter med streckkoden MOT läsmaskinen så att jag inte behövde svänga på grejerna och leta reda på koden utan bara kunde dra dem rakt igenom. Kan det bli finare eller mer gentlemannamässigt? Jag tror inte det.

Kommentarer
Postat av: laura

hahha min fafi gör också dedär me streckkoderna :D han sa åt mej att allti göra så för de blir lättare fö kassatanten. gör det fortfarande ibland när ja känner mej extra snäll :)

2010-08-30 @ 18:13:08
Postat av: mira

grattis för teoriprovet! :) lycka till med inssin! kram

2010-08-30 @ 20:34:40
URL: http://butterfliesandfairies.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0