Pas de panique

Idag blir det flere inlägg för jag har så många saker att blogga om. Det här är alltså början på en ny kategori och på ett smärre äventyr. Jag har nämligen gått och sökt en plats som utbyteselev i Frankrike! För första halvan av år 2010. På tisdag är det antagningsintervju och jag har redan fyllt i en massa blanketter, talat med lärare och studiehandledare. Jag har funderat på det här sen lågstadiet och går allt vägen sitter jag på ett flygplan påväg mot la France nångång i början av januari! Den här kategorin finns till för alla tankar och alla panikattacker och all fatta-hur-fantastiskt-det-kommer-att-vara-!!!. På tisdag är det då intervju och ett par veckor efter det får jag veta om jag blivit godkänd!
 
Åh, fatta hur galet! Ett halvt ÅR i Frankrike!
!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh jösses vad kul!!! Vad avis jag blir!

Lycka till och glöm inte att fortsätta blogga därifrån :D

2009-09-09 @ 21:58:07
Postat av: :D

Låter super!!

2009-09-10 @ 15:40:45
Postat av: Little Peaché

Sv: tack! jag blev så glad över mitt betyg!



You go girl! du kommer ta fransmänne med storm!

2009-09-10 @ 18:56:42
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: mandi

ohhohoh jag blir själv helt uppspelt!!

hey, passar lördagen? Jag har nu så kirppisfiilis att det inte e klokt :Dkram

2009-09-10 @ 19:52:48
URL: http://sistamalova.blogg.se/
Postat av: Kitten

Åh, så spännande! Att bo utomlands en tid är definitivt nåt jag rekommenderar (har varit 3 år i england) så jag håller tummarna för att du ska bli godkänd, lycka till!

2009-09-10 @ 21:27:28
URL: http://www.kitteninlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0