effektivt veckoslut

Vet ni hur skönt det är att äntligen, äntligen skicka iväg en färdig text som man funderat, skrivit och slipat på i månader? Sköööönt. Med många ö:n. Och lite spännande också. Det här veckoslutet har varit mycket effektivt, jag har skrivit kolumn färdigt och jobbat på en artikel, läst hissa så jag kommit ikapp efter att ha varit sjuk och borta en vecka, läst gegga lika mycket, städat, planerat projektarbete, ritat teckningar till konstkursen, klämt på dynor på hemtex, diskuterat liv och inredning med den här fina och ätit sjukt god mat. Lax och svamppaj och grejer. Vet ni vad som skulle vara ett dåligt slut på en annars fin helg? Att bli sjuk. Så fast halsen ömmar oroväckande mycket tänker jag inte få flunssa IGEN. Alltså ska jag ägna resten av kvällen åt te, finrexin och strepsils. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh jag kan tänka hur skönt det känns :) Du har faktiskt varit effektiv, duktig flicka! :) Ha de så bra i fortsättningen, hoppas du inte blir sjuk pånytt! :/

2009-09-07 @ 17:01:40
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Åh, hoppas det var ett falskt alarm och att du klarade dig undan sjuka!

2009-09-07 @ 19:43:08
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: mandi

lärarna är på något utbildningsmöte eller något sådant typ. Passar mig ganska fint ;) Jag spendera dagen med mamma i järvenpää, det var riktigt mysigt. Jag hitta iaf dynor och platta höstskor.

Hur är det med dig, mer flunssig, mindre? kram!

2009-09-08 @ 16:17:07
URL: http://sistamalova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0