då och nu

Vissa outfits bara funkar och funkar och funkar. I all tid och evighet.

Vänster bild: jag igår. Höger bild: jag för nästan exakt två år sedan, 22.9.07. Vad länge jag har bloggat! Och den där klänningen är fortfarande så fin så fin.

Dessa damp ner i postlådan idag. Hur kan det behövas så mycket ifyllda papper för att man ska få åka som utbyteselev? Och eftersom jag sökt så sent har jag mindre än en vecka tid på mig att fylla i dem och skicka in dem, pappren måste vara i Frankrike redan 1.10! Så nu stavas panik på grund av följande: ifyllning av utbyteselevspapper till måndag, psykologikursens inlärningsdagbok ska skrivas till imorgon, artikeldeadline för ändringar på en artikel är också imorgon, en annan ny artikel ska vara skriven till måndag, moddabok till kursen ska vara läst på tisdag, proven börjar om sisådär en dryg vecka och och och ... det skulle vara så mycket roligare att inte göra något av det där idag. Förutom utbyteselevspappren, dem blir det roligt att fylla i tror jag. Åh. Det är väl bara att ta sig i kragen. Ha det fint så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vad fin du är, som alltid!

Vart i Frankrike ska du bo? När jag gick på gymnasiet bodde jag två veckor hos en tjej i Angers. Det var en trevlig stad och efter gymnasiet läste jag ett år i Nice. Men jag är inte så bra på franska ändå. Ska bli kul att följa dina intryck av landet. Kram!

2009-09-22 @ 21:31:01
URL: http://twitter.com/annarosv
Postat av: Katarina

Anna-Karin: Tack söta! Jag vet inte ännu var i Frankrike jag kommer att hamna, har inte fått min familj ännu, men jag berättar nog det här på bloggen så fort jag vet ;) kram!

2009-09-24 @ 13:47:37
URL: http://pleur.blogg.se/
Postat av: Concordia

Hej! Jag ska också åka som utbytesstudent till Frankrike med STS, när åker du? Jag håller också på att fylla i alla papper just nu, ska åka 10/11.

2009-10-03 @ 19:31:31
URL: http://emira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0