snälla snälla snälla

Att vara snäll är så underskattat. Både att vara snäll mot sig själv och mot andra. Det är bara dryg attityd, hakan i vädret och hårda armbågar som duger verkar det som ibland. Idag har jag i alla fall varit snäll mot mig själv. Ätit blåbärspaj och druckit mjölk, läst bra bok och inte fixat måsten. Bäddat sängen fint så att det är mysigt att gå lägga sig nu. Det behövs ibland då det mesta känns hårt och kallt och svårt.
Fullt program hela dagen imorgon med psykkaföreläsning efter skolan och frissa på kvällen. Lika lång dag på fredag då jag jobbar efter skolan hela eftermiddagen och kvällen eftersom det är inventarie på matbutiken. På lördag är jag ledig så då måste det hittas på några upplyftande trevligheter. Natt på er!

p.s. jag har inte glömt era önskeinlägg! det kommer, det kommer. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0